Pozovite prijatelja u Club Live 100

21 predlog za savršeni obrok

21 predlog za savršeni obrok

Šta spremiti za ručak?

Koliko puta mesečno postavite sebi ovo pitanje? Ne morate da odgovorite. Znamo već - bezbroj.

Kao da sve ostale obaveze koje imate u danu nisu dovoljne, već morate da razmišljate i o tome. Uz to, odluka i nije tako laka kako se na prvi pogled može učiniti. Treba voditi računa o tome šta ostali članovi porodice vole, kao i o izbalansiranoj ishrani. Da i ne pominjemo da je poželjno da vam nisu neophodne natprosečne kulinarske veštine i nekoliko sati pripreme.

Potpuno vas razumemo.

I zato smo pripremili za vas ovaj iscrpni spisak odabranih, izuzetno raznovrsnih recepata. Svaki od ovih obroka će biti raj za nepca, ušetedeće vam vreme i obezbediti vama i vašoj porodici savršeni balans hranljivih sastojaka.

Da ne dužimo više, jer verujemo da ste nestrpljivi. Evo naših najboljih odgovara na famozno pitanje “šta spremiti za ručak?”.

Salata sa tuna odreskom

Želite zdrav ručak, koji se brzo sprema? Onda je ovo recept za vas.

Za manje od pola sata pripremite ukusan i izbalanisiran obrok. Pripadnica nutritivno najkvalitetnije vrste riba (plavih riba) - tuna, zvezda je ovog recepta. Iskoristite Tuna steak umesto mesnog odreska i to tako što ćete je poslužiti kao salatu, sa dosta povrća.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Junetina sa pirinčanim rezancima


Savršeni balans proteina, ugljenih hidrata, vitamina i biljnih vlakana karakteriše ovaj recept.

Tu su bogata vitaminima i mineralima junetina, povrće, kao i začini i pirinčane nudle, koje jelu daju egzotično-pikantnu notu. U receptu ćete otkriti i tajnu kako da sve ovo pripremite na zdrav način, bez dodavanja masti i ulja.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Teleći kotleti sa pestom i sirom

Na dijeti ste, a čeznete za kreativnim i ukusnim obrokom? Počastite sebe pečenim telećim kotletima.

Ova kulinarska avantura je odličan izbor za nedeljni ručak, tokom kojeg ne morate da brinete o kalorijama. Teletina je sofisticirano meso, bogato proteinima, fosforom, cinkom i vitaminima B kompleksa, a nema potkožnih masnih naslaga. Uz to, ima nižu energetsku vrednost od govedine, svinjetine i jagnjetine, kao i manje masti.

Kotlete ćemo obogatiti ukusnom mešavinom mediteranskih začina i sireva, a zatim servirati uz zdravo pripremljeno povrće.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Pasta Bolonjeze


Ako želite tradicionalni italijanski recept za jedan od dva najpoznatija i najrasprostranjenija sosa koji se služe sa pastom, na pravom ste mestu. Otkrićemo vam tajnu najboljeg Bolonjeze sosa.

I neka vas pridev “tradicionalni” ne plaši - ovo će biti ručak koji se jednostavno i brzo sprema. Ali, upozoravamo vas: od samog pogleda na sastojke ćete ogladneti.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Jagnjetina sa majčinom dušicom


Odličan izvor  proteina, bogata svim amino kiselinama potrebnim organizmu, jagnjetina je vrsta crvenog mesa u kojoj možete uživati bez griže savesti. Ima više gvožđa od piletine i ribe i najvećom delom se sastoji od proteina. Zbog svega navedenog preporučuje se onima koji naporno treniraju, kao i pacijentima u postoperativnoj fazi.

U ovom receptu obogatićemo njen ukus majčinom dušicom (pripremljenoj u vidu čaja) i sušenim kajsijama.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Rižoto sa gamborima i šparglom


Elegantan izbor za nedeljni ručak koji ćete sa lakoćom pripremiti za vašu porodicu ili prijatelje. Sofisticirano, ukusno, a jednostavno.

Omega-3 masne kiseline iz gambora dopunićete obiljem kalijuma, kalcijuma, magnezijuma, fosfora, gvožđa i cinka iz špargle. Osim što će dodati boju i strukturu rižotu, špargla je sjajna i za detoksikaciju vašeg organizma.

Ukusan obrok, koji doprinosi vašem zdravlju - odlična kombinacija, zar ne?

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)


Domaća pasta sa biftekom i povrćem


Ako mislite da je nemoguće spremiti obrok koji slastan i zdrav za samo 15 minuta, dajte nam priliku da vas ubedimo u suprotno.

Za ovaj recept odabrali smo biftek, kao najkvalitetniji i najsočniji komad goveđeg mesa, ekstra kategorije. Govedina je odličan izvor, između ostalog, i proteina, selena, cinka i gvožđa. Iako je reč o crvenom mesu, ne brinite. Iskombinovali smo domaću pastu, najbolji komad mesa i malo povrća i dobili ovaj ukusan, a lagan obrok. Podjednako je lagan i za pripremu i za konzumiranje.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Piletina sa mangom i karijem


Još jedan recept za ljubitelje karija i egzotične hrane iz jugoistične Azije.

Poigraćemo se zajedno i ukusima i teksturom. Neka vas ne brine broj kalorija, nema ih previše u ovom receptu. Piletina je posno meso, bogato vitaminom A, kao i vitaminima B kompleksa. Dodatak povrća i egzotičnog voća, kao što su mango i ananas, daće balans i svežinu piletini. Kada svemu tome dodamo kikiriki i pirinač dobijamo kompletan obrok koji će zadovoljiti dnevnu potrebu organizma za energijom, vitaminima i mineralima.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Fileti patke u sosu od pomorandže

Ako su vam piletina i ćuretina dosadile, imamo rešenje - zamenite ih patkom.

Uvođenjem ove namirnice u ishranu, povećaćete unos minerala, a posebno cinka. On je neophodan za održavanje jakog imuniteta, a jedna porcija pačijeg mesa od 100 grama sadrži čak 17% preporučenog dnevnog unosa. Uz to, ova vrsta mesa sadrži i selen, kao i vitamine B5 i B12.

Napominjemo vam samo da, pošto pačiji odrezak može biti masniji, ovo jelo pripremate bez dodavanja ulja i masnoća. 

A sada vas puštamo da otkrijete recept za jelo koje će sigurno ostaviti utisak na sve koji ga budu probali.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Maturo ramstek sa povrćem


Raspoloženi za kvalitetan, ukusan komad mesa, koji je toliko sočan da se topi u ustima? Onda kupite ramstek. Ali, ne bilo koji. Da bi ramstek parirao najfinijem bifteku, mora da prođe pripremnu fazu, odnosno da odstoji pre nego što završi u tiganju ili na roštilju. Tako će dobiti finiju strukturu i još bolji ukus.

Crveno meso ćemo “razblažiti” povrćem - tikvicama, paradajzom, paprikama, šargarepom i plavim patlidžanom.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Domaće njoke sa gamborima i kozicama

Osim što su pravi užitak za nepca, morski plodovi su odličan izvor hranljivih materija, vitamina i minerala. Niskokalorični su, iako sadrže skoro istu količinu belančevina kao i meso.

Glavni sastojci ovog aromatičnog jela su kozice i gambori, bogati omega-3 masnim kiselinama. Savršena dopuna obroku inspirisanim morem su domaće njoke.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

 

Biftek sa pireom i povrćem

Za gurmane, sladokusce i poznavaoce mesnih specijaliteta - njegovo visičanstvo biftek ponovo na spisku. Prilikom odabira komada, imajte u vidu da dobar biftek ima sjajnu crvenu boju.

Najsočniji deo junećeg mesa ne zahteva mnogo začina. Mi smo za vas pripremili recept sa maturiranim biftekom, pireom i povrćem, tako da ćete uživati u proteinima, vitaminima i biljnim vlaknima.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Otvorena lazanja

Sigurno ćete se složiti sa tvrdnjom da malo ko može da odoli lazanjama tek iznetim iz rerne.

Problem je samo to što često hranu pripremamo na viskoim temperaturama u opasnim, pregrejanim masnoćama. Takvim obrocima su oduzete hranljive vrednosti i zbog toga često pojedemo više nego što nam je potrebno.

I upravo zato vam predstavljamo baš ovaj recept. Pokazaćemo vam kako se spremaju drugačije, a ukusne otvorene lazanje.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Svinjska rebarca


Začinjena svinjska rebarca - ovaj opis vam sigurno ne zvuči kao nešto što bi moglo da se podvede pod kategoriju “zdrav obrok”.

Ali, uz naš recept i preporuke biće upravo to.

A kad u posudi budete pomešali meso i sastojke kao što su Dižon senf, paradajz pire, med i soja sos, dobićete (bez preterivanja) najmekša rebarca ikada.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Brancin

Brancin nije bez razloga omiljena riba među restoranskim kuvarima.

Pripremljen na pravilan način, brancin ima puterast ukus, svilenkastu teksturu i sočno meso. Porcija ove ribe je niskokalorična, a bogat je izvor omega-3 masnih kiselina. Uz čeri paradajz, bundevu, brokoli i kafriol, dobićete zdrav i ukusan obrok.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Sendvič sa govedinom na Zepter način


Sendvič za ručak? Da, dobro ste pročitali.

Znamo da je teško zamisliti sendvič kao glavno jelo, ali ovo nije bilo kakav sendvič. Recept je namenjen onima koji uživaju u pripremi koliko i u dobrom, sočnom zalogaju.

Osim kvalitetnog komada ramsteka biće vam potrebno i malo strpljenja, jer ćemo zamesiti i domaći hčeb - fokaču. Verujte nam, biće vredno svakog vašeg minuta.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Zdrave njoke sa povrćem


Zadovoljstvo za vaša čula - njoke sa povrćem.

Njoke se obično služe kao predjelo, ali obrok spremljen po našem receptu zaslužuje da bude glavno jelo. Visoko nutritvan, vrhunskog, a blagog ukusa, ovaj obrok će biti užitak čak i za one koji nisu ljubitelji povrća.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Teleći kotleti

Šta ćete dobiti ako delikatan ukus teletine dopunite senfom, medom, vinom, biljem i začinima? Odgovor je: hranljivo i ukusno jelo, dostojno bilo koje specijalne prilike.

A pošto je jednostavno za pripremu, ta specijalna prilika može biti bilo koji dan po vašem izboru.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Pileći file u sosu od senfa

Pripremljen na uobičajen način, pileći file može delovati kao dosadan i svakodnevan obrok. Ali, to nije slučaj sa fileom koji ćete pripremiti po našem receptu.

Uz sveže bilje poput vlaška i ruzmarina, Dižon senfa, sveže ceđenog soka od pomorandže i cimeta, osvežićete trpeziju fuzijom novih i nezaboravnih ukusa.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Pastrmka sa povrćem


Često se može čuti da je zdravo jesti ribu najmanje tri puta nedeljno, ali ovaj savet baš i nije tako lako primeniti. Možda je tržište u gradu u kojem živite slabo snabdeveno. Ili nemate dovoljno dobrih recepata koji bi u vama probudili želju da spremate neki riblji specijalitet.

I zato one kojima smo vam već predstavili dodajemo još jedan - recept za pripremu pastrmke sa povrćem. Nju nije teško naći u kontinentalnom području, a pružiće vašem organizmu dovoljnu količinu omega 3-masnih kiselina, kao i vitamina B.

Dodatni užitak i za vaše čulo ukusa i za organizam biće tikvice i pečurke koje ćete pripremiti zajedno sa filetima pastrmke.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)

Makaroni sa gorgonzolom


Omiljeni američki specijalitet - Mac&Cheese, odnosno makarone sa sirom. Jednostavno za pripremu, a utoliće vam glad prilično brzo i lako.

Mi smo malo izmenili recept i dali mu notu elegancije kroz izbor jakog, plavog italijanskog sira. Budući da je gorgonzola jak i aromatičan sir, nećemo dodavati specijalne začine, a pravi balans u ukusu dobićemo dodavanjem pavlake.

Detaljan recept (potrebni sastojci i priprema)


Pošto spisak naših odabranih recepata sadrži 21 predlog, naredne 3 nedelje ćete moći da pripremate kulinarske čarolije, bez ponavljanja obroka. Nadamo se da je sada jedina preostala muka ona slatka - “šta prvo spremiti za ručak?”. Ali, budite sigurni da šta god da odaberete, nećete pogrešiti. 

Prijatno i uživajte!
 


Postavio: 4.2.2019. 15:31:43 Zepter International | sa 0 komentara
Lepota i Zdravlje
Podelite na:

Kolačići

Ovaj sajt koristi 'kolačiće', koji treba da naše prisustvo na internetu učine pogodnim, efikasnim i bezbednim za korisnika, na primer, da ubrzaju navigaciju na sajtu i izmere učestalost pregleda i ukupnu navigaciju. 'Kolačići' su male tekstualne datoteke koje se čuvaju u vašem računaru, kako biste mogli da optimalno koristite našu onlajn prodavnicu. Napominjemo da se neki 'kolačići' prenose sa našeg servera u vaš računar - to su 'kolačići sesije'. Ovi 'kolačići' se automatski brišu iz vašeg računara na kraju sesije pretraživanja Pravila oko 'kolačića'.